A madár az ász

Médiavadász

Médiavadász

Észrevételek a legújabb Samsung VR reklámokkal kapcsolatban

2017. június 06. - MédiaVadász

Összegyűjtöttünk néhány reklámot, amelyek a virtuális szemüvegek népszerűsítésével kapcsolatosak. Azon túl, hogy a reklámok megpróbálnak eladni nekünk valamit, ily módon profitot termelni, mögöttes üzenetekkel is bombáznak bennünket. A most következő rövid reklámelemzések ezekre a háttérben megbújó…

Tovább

Néhány adat az okostelefon függők szokásairól

Mi magunk nem hiszünk a statisztikákban, de az alábbi adatok alátámasztják mindennapi tapasztalatunkat. Tévé helyett most mindenki számára itt vannak a külön bejáratú, hordozható agymosó kütyük, az okostelefonok. A modern nevükön már csak „okostelefonoknak” nevezett eszközök egészen új…

Tovább

Az új évezred hamis prófétái: Elon Musk

A mai világban olyan emberek válnak tekintélyekké, akiknek már semmi közük azokhoz a szellemi ismeretekhez, amelyek az embert valóban többé tehetnék, és az élet legfontosabb kérdéseihez, illetve azok megoldásai felé irányítanák. Ma azok válnak követők millióit számláló vezetőkké, akik a fejlődésnek…

Tovább

A nyári fesztiválokról, avagy Woodstocktól napjainkig

Az alábbi írás összefoglalója annak a jelenségnek, amely a jövőben még részletesebb tanulmányozást igényelne, hiszen olyan jellegzetes modern kori tünet, aminek folyamatát érdemes minél alaposabban átvilágítani. A fesztiválok, amellett hogy teletömik bizonyos érdekeltségű emberek zsebét, számos más…

Tovább

Utópisztikus rémálom az Ericssontól

2015 végén az Ericsson tanulmányt tett közzé, ami okostelefon-használók jövőbeli igényeit méri fel. A tanulmány azt vizsgálja, hogy a néhány évtizeden belül megvalósítandó technikai fejlesztések milyen fogadtatást váltanának ki a fogyasztókban. Jelen írásban ebből szemezgetünk, rávilágítva a…

Tovább

Pénzügyi cégekről első kézből

Jelen sorok írója közel egy évet töltött el egy pénzügyi tanácsadó cég alkalmazásában. A cikk megírását NEM a cég lejáratása vagy besározása, hanem a tapasztalatok megosztása, és egy bizonyos beállítottságú és érdeklődésű embertípus figyelmének felhívása ihlette, hogy miért is nem fog menni…

Tovább

Vállalati illúziók – 7. rész

STRATÉGIA, IDENTITÁS ÉS TRANSZFORMÁCIÓ A stratégia alapja az identitás. Identitás nélkül nincs stratégia. Egy reaktív stratégia, tehát olyan, amit főleg körülmények, vagy múlt évi eredmények határoznak meg, nem stratégia. A stratégiában kell, hogy működjön egy környezetformáló…

Tovább

A Kör

A globális agymosó gépezet legújabb filmje a The Circle című regényadaptáció, amely egy alternatív Facebook szerkesztőségének céljaiba, tevékenységébe és konfliktusaiba nyújt betekintést. Első ránézésre úgy tűnhet, hogy a film azt akarja bemutatni, hogy hová fajulhat a „közösségi oldalakra” és az…

Tovább

Szuper(h)ősellenségek – Superman, X-Men és a Bosszúállók kritikája

Figyelem! Amennyiben úgy véli, hogy a filmek és a tévésorozatok a testi, lelki, szellemi jólétét szolgálják, és nem többek, mint a szórakozás oltárát díszítő drágakövek, akkor kérjük, ne olvasson tovább! Jelen cikkünkben megkísérelünk felmutatni néhány olyan kritikai szempontot, amelyek…

Tovább

Lost

„Mert amikor John először a szigetre került, nagyon szomorú ember volt. Egy áldozat. Utálta a világot, amiért mindenki megmondta neki, mire nem képes – még ha igazuk is volt. Gyenge volt, szánalmas és végtelenül megtört. De mindezek ellenére volt benne valami elbűvölő. Ő volt az egyetlen közülük,…

Tovább
süti beállítások módosítása
Mobil