A madár az ász

Médiavadász

Médiavadász

A rejtett rábeszélők – 3. rész

A reklámszakember lélekbúvár lesz

2017. április 11. - MédiaVadász

„Az üzletember a reklámot hajszolva furcsa vadonba téved: a lélek tudatalatti rétegébe.” (Wall Streer Journal 1. old.) Az amerikai kereskedők, miközben mélyebb magyarázatot kerestek értékesítési problémáikra, súlyos kérdésekkel találták magukat szemközt. Mi az ördögnek viselkednek úgy a vásárlók,…

Tovább

Vállalati illúziók – 6. rész

14. A mesterséges szervezeteket erőszakkal kell összerakni, másként soha nem jönnének létre: anélkül ugyanis, hogy bármiféle kapcsolatban lennének bármilyen princípiummal, a létrejöttük lehetetlenség. Ezen a ponton több megjegyzést is kell tenni. Egyrész, fontos észrevenni, hogy az erőszakkal…

Tovább

Véleményünk a CEU-s őrületről

A Médiavadászt annak idején éppen azért hoztuk létre, hogy az olyan borzalmasan dilettáns reakciókat kiváltó eseményeket, mint például a külföldi egyetemek szigorítására hozott törvénymódosítás, megfelelő kontextusba helyezzük, és rámutassunk ezen reakciók többségének logikátlanságára.…

Tovább

Vance Packard: A rejtett rábeszélők – 2. rész

Baj van az emberekkel

„Az emberek ritkán tudják, hogy mit akarnak, még ha azt mondják is, hogy tudják.” (Advertising Age) A mélységi megközelítés módszerét javarészt azok a nehézségek hívták életre, amelyekbe az eladók ütköztek újra meg újra, miközben megpróbálták az amerikaiak nyakába varrni mindazt a terméket, amit…

Tovább

Vállalati illúziók – 5. rész

12. Vezetés, rendeltetés, szervezet és stratégia. Ezek nem silók. Függetlenül attól, hogy mi a szervezet funkciója, nem a pénzügy, HR, IT/technológia, marketing vagy bármely más funkció felelős a vezetésért/szervezésért, a rendeltetésért, a szervezetért és a stratégiáért. Egy kvalifikált személy…

Tovább

Némaság

„A Némaság a tizenhetedik századi Japánban játszódik, és két jezsuita szerzetes történetét meséli el, akik arra vállalkoznak, hogy felkutatják tanítómesterüket, Ferreira atyát (Liam Neeson). A hittérítő pap már évek óta nem adott magáról életjelet, és az a hír járja, hogy a kínzások hatására…

Tovább

A Heineken és a vörös csillag randevúja

avagy Nem minden igaz, amit a neten olvasol. Tudtad? :)

Az internetet mint médiumot bámulva, és a Facebook-on „szörfölve” olyan dezinformációkkal találkozni, miszerint a cég jelképe mindig is a vörös színű ötágú csillag volt. Nem, 1931-ben lett az. Tehát nem 1889-ben, nem 1883-ban, nem 1864-ban, és nem a középkorban. :) A kép forrása. Aki még így sem…

Tovább

Vance Packard: A rejtett rábeszélők – 1. rész

A Médiavadász olvasói bizonyára emlékeznek még a Tanulmányozni azt, amit valójában nem lehet című bejegyzésre, amely egy bizonyos Vance Packard (1914–1996) nevű újságíró, The hidden persuaders címre keresztelt könyvét alapul véve ismertette a kereskedelmi, politikai és társadalmi befolyásolás…

Tovább

A Rothschild-ház története

ROTHSCHILD-CSALÁD A Rothschild-család igen régóta uralja a világot, amit szeretnénk itt felfedni, és egy kronológiával bizonyítani. A család elárulta a Tóra alapelveit azzal, hogy megalapította a cionizmust, s ezzel súlyos szenvedéseket okozott és okoz világszerte. Megpróbálom minden esetben…

Tovább

Alexander Dugin: Transzhumanizmus

Szerkesztői megjegyzés: Mivel a kifejezés a címben olvasható formájában terjedt el, mi is ezt használjuk, azzal a kikötéssel, hogy minden esetben nyomatékosítjuk, hogy a transzhumanizmus esetén nem egy pozitív, szellemi értelemben vett „emberen túliságról”, „emberfelettiségről” van szó (mint ahogy…

Tovább
süti beállítások módosítása
Mobil